Cортувати

Реєстрація благодійних фондів та організацій

Оформлення благодійної допомоги

Управління БФ і БО

Допомога учасникам АТО і переселенцям

Публічний збір благодійних пожертв

Робота волонтерів

Реєстраційні дії БО та їх оформлення (реєстрація, внесення змін, ліквідація)

Благодійна допомога: оформлення, отримання і надання (відносини з донорами і бенефіціарами)

Оформлення гуманітарної допомоги

Звітність БФ і БО

Гуманітарна допомога: оформлення, отримання і надання

Законодавчі новації

Оплата праці та послуг консультантів

Волонтерська діяльність: оформлення волонтерів, ведення документації

Соціальне підприємництво

Гуманітарна допомога

Оподаткування благодійної допомоги

Надання благодійної допомоги

Оформлення благодійної допомоги (юр.)

Трудові відносини в БО: прийняття на роботу, звільнення, відпустки, лікарняні, ведення документації

Учасники (засновники) та органи управління БО: правовий статус, формування і діяльність

Господарська діяльність: оформлення договорів, ведення первинної документації

Оподаткування БО, благодійної та гуманітарної допомоги: нарахування і сплата податків, отримання та втрата статусу неприбутковості

Бухгалтерський облік в БО: оформлення та ведення документації та проводки

Звітність БО: податкова, статистична тощо

Перевірки та інші форми державного контролю діяльності БО

Перший запис в трудовій книжці

11 вересня 2017, 9:43 до роздiлу

Аліна Косовська

Директор Благодійного фонду не має трудової книжки (ніде раніше офіційно не працювала). Фонд - основне (і єдине) місце роботи. Чи має право вона сама собі виписати трудову? Чи потрібно наказом призначити начальника кадрів, який випише їй трудову? Які органи потрібно буде повідомити після оформлення трудової книжки?

Відповідь

Максим Стрельчук, юрист, експерт із питань діяльності благодійних організацій

11 вересня 2017, 9:43

Доброго дня!

Згідно п. 4 постанови Кабінету Міністрів України "Про трудові книжки працівників" від 27 квітня 1993 р. № 301 відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на керівника підприємства, установи, організації.

Згідно п. 2.2 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін'юсту та Мінсоцзахисту населення України від 29.07.93 N 58, заповнення трудової книжки вперше проводиться власником або уповноваженим ним органом не пізніше тижневого строку з дня прийняття працівника на роботу. Відповідно до п. 2.4 тієї ж Інструкції усі записи в трудовій книжці про прийняття на роботу, переведення на іншу постійну роботу або звільнення, а також про нагороди та заохочення вносяться власником або уповноваженим ним органом після видання наказу (розпорядження), але не пізніше тижневого строку.

Таким чином, керуючись вказаними положеннями, а також практикою, що допускає оформлення кадрової документації (наприклад, наказів про відрядження тощо) керівником на себе, вважаю можливим для директора виписати трудову книжку на себе.

Звертаю Вашу увагу на те, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку благодійного фонду як платника єдиного внеску повинно бути подане повідомлення про прийняття працівника на роботу до початку роботи працівника. Вважаю, що дотримання цього терміну можливе, наприклад, шляхом зазначення в наказі про прийняття на роботу іншої, ніж дата наказу, дати, з якої працівник приступає до виконання своїх трудових обов'язків.

Останні запитання в цьому розділу

Керівник МБФ - наймана особа

Чи може бути керівником міжнародного благодійного фонду наймана особа,яка не є засновником?

Переглянути

Директор БО на громадських засадах

Добрый день, можно ли в БФ назначить единственного учасника и.о. директором без выплаты заработной платы как в ООО ?

Переглянути

Оплата праці у новоствореному БО

на мое ім'я 01.09.2020р. зареєстрували БФ, я озасновник фонду і призначив себе президентом. Фонд з нульовим балансом, в рішенні засновника і в уставі не прописано, что президент працюватиме на безоплатній засаді. Яке...

Переглянути

Оплата праці персоналу у новоствореному БФ

Доброго дня. Цікавить таке питання. Якщо БФ новостворений і немає ще напрацювань, як і звідки бухгалтеру (я так зрозумів що потрібно оформляти офіційно як матеріально відповідальну особу) виплачувати зарплату? Адже...

Переглянути

Мінімальний час роботи для директора новоствореного БО

При відкритті благодійного фонду каса будет деякий час пуста. Який иінімальний час роботи за місяць можно призначини однуому працівнику фонду- директору. Ст.Конституції 19 по цьому питанню дає ссилання на закони...

Переглянути