Cортувати

Реєстрація благодійних фондів та організацій

Оформлення благодійної допомоги

Управління БФ і БО

Допомога учасникам АТО і переселенцям

Публічний збір благодійних пожертв

Робота волонтерів

Реєстраційні дії БО та їх оформлення (реєстрація, внесення змін, ліквідація)

Благодійна допомога: оформлення, отримання і надання (відносини з донорами і бенефіціарами)

Оформлення гуманітарної допомоги

Звітність БФ і БО

Гуманітарна допомога: оформлення, отримання і надання

Законодавчі новації

Оплата праці та послуг консультантів

Волонтерська діяльність: оформлення волонтерів, ведення документації

Соціальне підприємництво

Гуманітарна допомога

Оподаткування благодійної допомоги

Надання благодійної допомоги

Оформлення благодійної допомоги (юр.)

Трудові відносини в БО: прийняття на роботу, звільнення, відпустки, лікарняні, ведення документації

Учасники (засновники) та органи управління БО: правовий статус, формування і діяльність

Господарська діяльність: оформлення договорів, ведення первинної документації

Оподаткування БО, благодійної та гуманітарної допомоги: нарахування і сплата податків, отримання та втрата статусу неприбутковості

Бухгалтерський облік в БО: оформлення та ведення документації та проводки

Звітність БО: податкова, статистична тощо

Перевірки та інші форми державного контролю діяльності БО

Мінімальний час роботи для директора новоствореного БО

20 серпня 2020, 12:15 до роздiлу

Калашник Иван

При відкритті благодійного фонду каса будет деякий час пуста. Який иінімальний час роботи за місяць можно призначини однуому працівнику фонду- директору. Ст.Конституції 19 по цьому питанню дає ссилання на закони України, а це Кодекс України про працю.

Відповідь

Максим Стрельчук, юрист, експерт із питань діяльності благодійних організацій

20 серпня 2020, 12:15

Доброго дня!

Наскільки мені відомо, чинне законодавство не містить такого поняття як "мінімальний час роботи". 

Натомість, статті 50 і 51 КЗпП України встановлюють максимальний обсяг нормальної та скороченої тривалості робочого часу.

А згідно статті 52 КЗпП України для працівників установлюється п'ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями. При п'ятиденному робочому тижні тривалість щоденної роботи (зміни) визначається правилами внутрішнього трудового розпорядку або графіками змінності, які затверджує власник або уповноважений ним орган за погодженням з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником) підприємства, установи, організації з додержанням установленої тривалості робочого тижня (статті 50 і 51). Та ж норма встановлює, що на тих підприємствах, в установах, організаціях, де за характером виробництва та умовами роботи запровадження п'ятиденного робочого тижня є недоцільним, встановлюється шестиденний робочий тиждень з одним вихідним днем. При шестиденному робочому тижні тривалість щоденної роботи не може перевищувати 7 годин при тижневій нормі 40 годин, 6 годин при тижневій нормі 36 годин і 4 годин при тижневій нормі 24 години.П'ятиденний або шестиденний робочий тиждень встановлюється власником або уповноваженим ним органом спільно з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником) з урахуванням специфіки роботи, думки трудового колективу і за погодженням з місцевою радою.

Відповідно до статті 56 КЗпП України за угодою між працівником і власником або уповноваженим ним органом може встановлюватись як при прийнятті на роботу, так і згодом неповний робочий день або неповний робочий тиждень. Оплата праці в цих випадках провадиться пропорціонально відпрацьованому часу або залежно від виробітку.

Таким чином, як видно з вищевикладеного, тривалість роботи працівника визначається локальними нормативними актами, виданими роботодавцем, або угодою роботодавця і працівника в межах максимальних параметрів, визначених чинним законодавством.

Відповідно, директор фонду може видати наказ про працю на умовах неповного робочого часу (наприклад, 2 години один день на тиждень). При цьому оплата праці буде здійснюватись у відповідному % до місячного посадового окладу директора, який (не відсоток, а оклад) не може бути меншим мінімальної заробітної плати, визначеної чинним законодавством (ст. 3-1 Закону України "Про оплату праці").

 

Останні запитання в цьому розділу

Оплата праці у новоствореному БО

на мое ім'я 01.09.2020р. зареєстрували БФ, я озасновник фонду і призначив себе президентом. Фонд з нульовим балансом, в рішенні засновника і в уставі не прописано, что президент працюватиме на безоплатній засаді. Яке...

Переглянути

Оплата праці персоналу у новоствореному БФ

Доброго дня. Цікавить таке питання. Якщо БФ новостворений і немає ще напрацювань, як і звідки бухгалтеру (я так зрозумів що потрібно оформляти офіційно як матеріально відповідальну особу) виплачувати зарплату? Адже...

Переглянути

Чи відноситься зарплатня керівника проектів до адміністративних витрат БО?

Добрий день, дорога командо! Ми є неприбутковою благодійною дитячою організацією (фондом). Наш фонд займається фандрейзінгом та розподілом благодійної допомоги для дітей з інвалідністю, їхніх матерів та інтернатних...

Переглянути

Чи може БО працювати без бухгалтера

Доброго дня. Чи може Директор БФ самостійно вести бухгалтерський і кадровий облік в БФ, без наявності посади бухгалтера в штатному розписі і , відповідно, без працівника бухгалтера? Читаю Закон про бухоблік, там...

Переглянути

Відповідальність директора БО

Яка відповідальність та ризики директора благодійного фонду?

Переглянути