Cортувати

Реєстрація благодійних фондів та організацій

Оформлення благодійної допомоги

Управління БФ і БО

Допомога учасникам АТО і переселенцям

Публічний збір благодійних пожертв

Робота волонтерів

Реєстраційні дії БО та їх оформлення (реєстрація, внесення змін, ліквідація)

Благодійна допомога: оформлення, отримання і надання (відносини з донорами і бенефіціарами)

Оформлення гуманітарної допомоги

Звітність БФ і БО

Гуманітарна допомога: оформлення, отримання і надання

Законодавчі новації

Оплата праці та послуг консультантів

Волонтерська діяльність: оформлення волонтерів, ведення документації

Соціальне підприємництво

Гуманітарна допомога

Оподаткування благодійної допомоги

Надання благодійної допомоги

Оформлення благодійної допомоги (юр.)

Трудові відносини в БО: прийняття на роботу, звільнення, відпустки, лікарняні, ведення документації

Учасники (засновники) та органи управління БО: правовий статус, формування і діяльність

Господарська діяльність: оформлення договорів, ведення первинної документації

Оподаткування БО, благодійної та гуманітарної допомоги: нарахування і сплата податків, отримання та втрата статусу неприбутковості

Бухгалтерський облік в БО: оформлення та ведення документації та проводки

Звітність БО: податкова, статистична тощо

Перевірки та інші форми державного контролю діяльності БО

Офіс БО: реєстрація адреси та отримання комунального майна в оренду

05 вересня 2019, 13:00 до роздiлу

Dmytro Dehtiarov

Добрий день, яку адресу БФ заносити до уставу, а також при реєстрації, якщо офісу ще нема. А такаж, я десь читав, про отримання державного вінансування, на аренду офіса для фонду. Що для цього потрібно, як його отпимати і на якому етапі роботі фонду це можно робити.

Відповідь

Поліна Нюхіна

05 вересня 2019, 13:00

Благодійна організація (у тому числі благодійний фонд) є юридичною особою. Отже, на неї поширюються положення Цивільного кодексу України. Зокрема, ст. 93: "місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку".  З огляду на Закони України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань",  "Про благодійну діяльність та благодійні організації" можлива реєстрація БО за адресою проживання директора, якщо офісу на момент реєстрації не існує.  Слід відзначити, що ця адреса буде вважатись податковою адресою юридичної особи, тобто вся офіційна документація від державниї органів буде надходить саме на неї.

Щодо отримання державного фінансування, то слід зазначити, що за своєю юридичною суттю воно не є державним (централізованим), а є місцевим. Отже, місцева влада самостійно приймає рішення щодо питань надання неприбутковим організаціям приміщень на пільгових умовах. Радимо звернутися до місцевої влади після реєстрації БО, щоб отримати повну інформацію щодо можливостей надання приміщень. 

Останні запитання в цьому розділу

Порядок та процедура подання відомостей про кінцевих бенефіціарів БО

Підкажіть, будь ласка, чи потрібно благодійній організації, яка не має кінцевого бенефіціара, подавати відомості про це, і яка сама процедура? Дякую

Переглянути

Передання майна БО до статутного фонд ТОВ: правові підстави

Вопрос к юристу. Добрый день. Меня зовут Ольга и я являюсь соучредителем общественной организации, которая имеет статус не прибыльности. В соответствии с нашим Статутом, мы имеем право открывать коммерческие...

Переглянути

Зміни до найменування БФ

Доброго дня. Дайте будь ласка відповідь. У нас в благодійному фонді виникла потреба внести зміни до статуту, однак виникло питання чи потрібно внести зміни до найменування фонду, адже у теперішньому найменуванні...

Переглянути

КВЕД для будівництва церкви

не можу підібрати сферу благодійноії діяльності для будівництва церкви

Переглянути

Різниця між МБФ та БФ при реєстрації благодійної організації

в чем разница Международного Благотворительного Фонда и просто Благ Фонда?

Переглянути